Det var ett tag sen.

Jaa, som rubriken säger så har jag inte skrivit på länge men har nog inte riktigt haft tid och lust för det har inte hänt så mycket ;). Praktiken är slut nu iaf och det är riktigt skönt att kunna sova lite längre på morgonen, sätta på sig leggins och någon tunika på morgonen istället för byggbyxor och någon smuts tröja, det är skit skönt! :D Även slippa bära på matlåda, bestik och så varje dag istället är det bara någon skolbok sen lunch får man i skolan liksom skit skönt! haha. Många tycker nog jag är sjuk som hellre är tbx i skolan men just för tillfället känns det faktiskt så och solen som lyser upp dagen gör bara saken bättre!

Jag skrev ju förut att jag nog bara behövde komlitera psykologin som jag hade prov i och så var det så jag gjorde det i fredags i skolan hade bara 3 frågor från G så det känndes bra speciellt när det var bäst i klassen resten hade typ hela proven, stackars lärare han verkade ganska ledsen att alla faila! haha. Men men jag klarade det i fredags så jag blir ledig på fredag medans dom andra har prov. Tydligen är det student mösspåtagning på fredag kl:13.00 får se om man går dit eller skiter i det, behöver ju söka jobb oxå!!!! Igår när vi kom tillbaka så fick jag höra att det var omprovs dag den 27/4 (idag alltså) och jag hade natur att ta igen så det var bara att gå hem och plugga sen fick vi även läxa i samhälle tills idag så jag pluggade ganska mycket igår kväll hoppas verkligen jag klarade båda för det behöver jag nu in i det sista! Fick även ny läxa i samhälle idag till imorgon, han ger oss knasiga ord och förklaring till dem och jag tycker det är skti svåra ord men men det är väl bara plugga idag med som gäller då.

Jag är shopping sugen, har köpt ett par till tyg skor oxå dem är helt okej men går och kollar på kläder och grejer men hittar fan inget som riktigt till talar mig, skit jobbigt! Färga håret vill jag oxå, typ ljusbrunt men sist jag gjorde hände inte ett skit så känns onödigt att göra igen men får se kanske ska ge det en chans, testa ett annat märke eller något.

Nej nu blir det nog kolla lite på andras bloggar, fixa naglarna sen plugga ;)
Ha det bäst!

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0