Skärtorsdag!

Jaa som rubriken säger skärtorsdag, vilket innebär att man ska åka på sin kvast till blåkulla idag och äta godis och snacka skit! :) Jag kommer ihåg när man var liten och gick ut som påsk käring det var oftast väldigt kul man träffade människor gav dem ett "fint" kort som man ritat en kyckling eller påskägg på och fick någon godis eller peng tillbaka, så kunde man hålla på ända tills alla korten vara slut och man gillade det och var glad för allt man fick. Back in the days <3.

Nog om det, idag vaknade jag upp hos Daniel vi har kollat på tusenbröder en serie som gick för länge sen och jag ville se den igen så nu har vi 9 avsnitt kavr :P, men den verkar bra! Ska träffa Felicia och Ebru inne i stan om lite mindre än 2 timmar vi ska kolla runt lite sen blir det hem och fixa lite och käka för att sedan dra iväg till bästaste simonsson vid 20.00 där vi 2 ska föra lite och snacka skit för att sedan dra iväg på Sinikas skiva på mango, det gillar vi! :D. 

Hoppas jag får en snygg design av Emmz snart det hade varit kul :). 

Glad påsk på er alla! (:
// T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0