mys lördag.

Idag var en sån dag jag bara skulle vilja ha satt på mig vår jackan, sköna skor, musiken i öronen och sedan bara gå för mig själv i solen och inte bry mig ett skit. Men det fungerade inte riktigt så för min del idag, ingen ork tror jag det handlar om. Men det kommer fler såna dagar.

Torsdagens skiva var väldigt kul måste jag säga! Härligt att snacka lite med folk man inte snackat med på länge och dansa mycket gjorde jag också det är alltid kul! :D. Det var även skit mysigt att föra med Simonsson innan, sånt är aldrig fel (:.
På fredagen vaknade jag upp bakis men gick först förbi simonsson lite snabbt och hämtade mina saker som jag lämnade där kvällen innan. Sen vart det skynda hem för att möta upp Felicia, Ebru och Märta vi skulle hem till blomman och fira henne med tårta och paket för att hon fyllde år, vi hade väldigt trevligt! :D
Vart sedan tvungen att gå hem lite snabbt för att packa ner nya kläder och åka vidare till Daniel där vi käka middag och gjorde oss iordning sedan åkte vi på fest hemma hos simon som fyllde 20år! Festen var i väsby men vi var några styckna som åkte tillsammans så det gick ganska fort trots allt :).  Det var en kul fest och det fanns typ ingen man kände mer än dem man kom dit med, men dem flesta blir ju lite socialare med alkohol i kroppen så det vart bra ändå haha.

Idag har jag bara varit med Daniel sen åkte jag hem för att umgås med familjen, jag och min bror fick som vanligt i vår familj ett varsitt påsk ägg som var gömda någonstans i lägenheten så det vara bra att börja leta och som vanligt hitta han sitt för mig haha. Men det är alltid lika roligt iaf!  Nu vet jag inte vad jag ska göra om det blir att träffa Blomman och kolla film eller bara vara hemma och ta det lugnt kolla kniven i hjärtat kanske eller om jag ska fira hannah som fyller 21år. Har inte bestämmt mig ännu men blir nog en  lugn kväll :).

Hoppas ni fått något påsk ägg idag!
GLAD PÅSK!

// T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0