Dåligt uppdaterat

Jag ser att det var ett tag sen jag skrev, men det är för jag har träffat kompis och jobbat, gjort naglar , vari med Daniel även jobbat på hans bygge en dag. Jag hinner liksom inte alltid. Jag jobbar iaf som servitris i solna centrum och det är roligt och kul! Orkar inte berätta veckan som varit men en hel del har jag gjort iaf.

Nu är det Augusti vi får se vad denna månad har att erbjuda för något spännande! Ska väl fösöka börja övningsköra, fixa en grej på mobilen, fira Niklas, hitta på något roligt med min käre bror, köpa ny kalender, köpa nya leggins, rensa min garderob och umgås med mina underbara vänner och min bästa familj!




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0