Jag orkar inte

Alltså jag hatar mig själv och att jobba jag ska fan bli pensioner redan från början i mitt nästa liv, tro mig jag ska komma ihåg det!! Gah, det där Imri ni vet när jag stod i centrum och interjuva människor, jag har inte fått lön från dom detta är andra månaden!! Och jag ringde chefen direkt när jag såg det och den snubben han var självklart bortrest... Nu ska jag nog gå och dränka mig det hade kännts skönast så, och nästa gång jag vaknar upp blir jag en ny människa som är pensioner redan från början, UNDERBART!

Idag på resturangen var det kaos mycket att göra vilket var kul men ändå synd med tanke på att Simonsson kom och hälsa på men vi hann inte riktigt umgås eftersom jag bara sprang fram och tbx hela tiden. Men hon var så söt och hjälpte till och det var skit kul att hon hälsa på! :D <3. Får hoppas vi lyckas luncha ihop imorgon (på riktigt tihi).

Hoppas jag får lön från andra jobbet i helgen oxå annars går jag nog ner i jorden på riktigt.. Men men puss o kram!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0