Jobb,jobb och åter igen jobb..

Idag har jag äntligen lyckats dammsuga mitt rum och har även precis bakat kladdkaka ärlitg talt så vart den inte så god men men det var roligt iaf. Nu ska jag röra mig mot restaurangen börjar kl:15.00 sen efter det så blir det förhoppningsvis träffa Simonsson! Imorgon ska jag försöka gå på banken sen jobba igen och lördag jobbar jag mellan 12-17 sen blir det fira Niklas på kvällen. Söndag helt ledigt gud sååååå skönt!! På söndag blir det även bio med Daniel om vi kommer på någon bra film vi vill se. Men men nu ska jag inte klaga allt för mycket det är ju roligt att jobba absolut men trött på att jobba kväll hela tiden och helg :/.. Men men :)..


Hoppas alla mår bra och njuter av sommaren!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0