Söndag

Igår firade vi Niklas lite hemma hos Micke det var trevligt, och jag hade bestämmt mig för att vara nykter och lyckades faktiskt helt o hållet! Vaknade upp imorse hos Daniel så vi låg och snacka ett tag sedan gick vi upp o käka frukost för att sedan åka till kista där jag shoppade lite. Jag köpte 2 par nya leggins ett par jeans leggins och ett par vanliga som jag ska börja ha på jobbet ist för att förstöra mina privata. Har iof redan haft sönder ett par haha. Sen köpte jag Dove cream, ett par örhängen som var hammare o ett par som var skruvar lite balla haha. Sedan vart det en present till min älskade bror och en lila skjort tunika till mig själv så det känns bra. Nu är det bara paraply och en kalender kvar som jag måste köpa. Vi bokade även bio biljetter så vi ska gå och se Beck - Levande begravd ikväll kl:20.30.

Imorgon blir det jobba igen för min del var ledig idag men ska jobba imorgon från 10.30 - 21.00 men det går nog bra. Imorgon har även jag o Daniel varit tillsammans i 11 månader, mys <3.
Jag hoppas på att få schema på mitt jobb imorgon chefen sa att vi skulle försöka fixa ett för två veckor fra iaf och det är bättre än inget! På torsdag har jag även tagit ledigt för att på grönalund med min käre bror och han fyller även år den dagen så på kvällen blir det väl käka middag och umgås, trevligt treligt! Det är nog det jag vet för denna vecka känns som det ska hända något i helgen men kommer inte på vad men hoppas det inte är något för ska försöka jobba hela helgen :).

//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0