Tack för igår storebror!

Igår på grönan var det helt underbart kul att umgås och bara vara med min älskade bror :). Först åkte vi till odenplan och käka lunch jag åt pasta carbonara och min bror någon annan pasta det var väldigt gott och trevligt sedan drog vi vidare mot grönalund och den där bussen 47 är ju helt sjuk varm alltså man svettas verkligen haha. Sen kom vi fram och köpte åkband och var inne på grönan vi åkte väl mest popexpressen, bergodahl banan, aladin mattan, extrem, radiobilarna och gick lustiga huset ;). Det var väldigt trevligt sen åkte vi hem käkade god middag och efterätt han öppnade paket och verkade nöjd med allt och hela dagen :) <3. På kvällen träffade jag Zäta och Felicia ett tag mycket trevligt!

Idag får vi väl se om jag försöker träffa Ebru nu efter jag städat o diskat osv sen blir det jobba 16-22 idag och kvällen är fortf oplanerad får se om det blir träffa Felicia eller hur de blir :).




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0