Dålig uppdatering av mig!

Men nu har jag gjort valet, jag bestämde mig för att för tillfället så betyder fritiden mest. Så då var det avklarat och fixat. Så nu gäller det att söka sig vidare, bort!

Igår var jag hemma och fixade lite saker på dagen sedan ringde Ebru och tyckte att vi skulle åka till bauhaus/Ikea så vi var där igår köpte lite jul saker och fika, mysigt! Sedan skjusade hon mig till Daniel efter några timmar så vi käkade middag kollade en film sedan kollade vi på bartenderskolan och sen var det sov dags. Fick även en choklad kalender av Daniels mor, tack så mycket! (:



Nu måste jag göra det jag är hemma för egentligt, puss hej!
//T.Johasson

Kommentarer
Postat av: DANIEL

SNYGGING! (:

2010-12-01 @ 15:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0