Det blir inte alltid som man tänkt sig ;)

Jag hade ju tänkt att jag skulle åka och ta spruta idag men njaa så vart det inte fastnade hemma i telen och lite andra ärenden, men det var bra saker som behövdes göra. Men imorgon blir det att åka till hammarby sjöstad för att ta twintrix spruta så jag kan åka till thailand utan att bli sjuk :D, eller iaf slippa vissa sjukdomar. Jag såg idag att jag tog första sprutan den 27/10 då nästa skulle tas efter en månad men det gör väl inget om man går lite över tiden.. eller? Äh jag hoppas det inte spelar allt för stor roll! 

Snart är klockan 16.00 då är det lunch klockan som ringer, jag hoppas på en bra dag idag med! (: 

Simma lugnt!
//T.Johansson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0