Fredag o helg!

Imorse när klockan ringde vart jag ledsen, var så trött och ville bara somna om men det var bara att gå upp för att duchsa, tvätta hår och fixa sen var klockan jättemycket så jag fick springa lite till tuben. Skönt att börja 10.00 och sedan sluta 18.00 på en fredag. Klockan 19.00 har vi bokat bord på electra i sumpan då ska jag, Felicia, Ebru och Blomman käka middag och umgås lite och tyvärr så blir det nog sista gången på länge då blomman ska åka utomlands i 2-3 månader, men shit så kul för henne! :D. Men känner att det kommer bli en mysig och bra kväll!
Imorgon så ska jag och Daniel åka hem til Majen där vi ska baka lusse bullar med henne och hennes Daniel ;). Det börjar bli lite som en tradition för mig att alltid komma dit och baka lussebullar strax innan jul, ska aldrig sluta med det! :D
Imorse så sa mamma även att jag skulle fira mitt kusin barn Olivia på söndag eller det hade varit kul om jag följde med, så ska nog göra det!


Hoppas alla får en mysig och bra helg
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0