Jag hatar att komma på rubrik (:

Igår målade jag mina naglar i en ganska snygg lila färg men det är så jävla svårt att måla vänster hand tycker jag, det är inte min starka sida direkt. Än så länge har dagen rullat på och allt känns bra! Jag var och simma imorse med Felicia det var väldigt skönt, sedan fick pappa skjusa mig till jobbet då jag segade lite hemma (A) tihi. Men nu har jag även käkat korv stroganoff på jobbet, riktigt gott. Jag vill ha min lön snart!! Vill veta vad den ligger på och hur allt ser ut liksom! Jag vill även göra något roligt idag! Hmm jag får se vad som sker när klockan är 21:00. Imorgon ska jag åka och ta spruta hade jag tänkt, så nu ska jag kolla när dom öppnar så vi inte åker till hammarby höjden i onödan imorgon.


//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Vampire diaries - se alla avsnitten gratis

Hej! Är du en person som gillar vampire diaries? Eller har du kanske velat se ett avsnitt? :) Tänkte i så fall tipsa dig om min blogg där du kan se alla avsnitten helt gratis! :D Om du inte är intresserad är det bara att strunta i den här kommentaren :)

2010-12-07 @ 21:24:04
URL: http://theevampirediaries.blogg.se/
Postat av: Superblogs

Hej vill du ha fler besökare till din blogg ? då vill jag tipsa dig om superblogs topplista, en ny bloggtopplista, välkommen att regga din blogg...

2010-12-08 @ 11:48:25
URL: http://superblogs.topplista.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0