Skridskor

Idag på morgonen så var jag väldigt seg! Ville väl egentligen inte gå upp men sen när man väl kom upp så kändes det bra. Och eftersom Daniel messade mig igår och tyckte att jag skulle sova hos honom så jag kunde åka skridskor på morgonen med honom och 2 killar till så åkte jag till Daniel på kvällen. Det var faktiskt kul att åka skridskor idag då jag fått en klubba ju så jag fick också vara med och skjuta lite! :D Sen hur bra jag var det behöver ni inte riktigt veta tihi!
Nu är det iaf jobba jobba jobba som gäller för min del sen ikväll ska jag hem tvätt håret och fixa lite sen blir det sova då jag ska åka och göra naglar imorgon på morgonen, gilla!!! Hoppas det blir bra vet inte riktigt hur jag ska göra ännu men det märker jag imorgon tihi. Efter det är det jobba som gäller på kvällen kanske Felicia vill ses lite om hon skulle sluta tidigt vilket jag iof inte tror. Sedan fredag vilket innebär många saker: Snart helg, en vecka kvar till jul och julbord på jobbet, gilla! Lördag fyller min älskade pojkvän år så det är väl hans dag så han får bestämma vad vi ska hitta på och sen söndag så ska nog julshoppa det sista sedan träffa Felicia en sväng på kvällen innan hon åker till London.
Nu har jag berättat allt så nu kommer jag ju inte kunna blogga något mer intressant haha, men hoppas jag har något kul att berätta imorgon iaf, kanske om naglarna.


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0