snälla bli 21:00!!

Helgen har varit lugn och trevlig, allt har rullat och varit bra! Jag har tyvärr ont i halsen idag vilket känns segt sen är det 3st sjuka på jobbet idag så det innebär att vi är 3pers kvar. Så någon sjukdom är det väl som går såhär års. Usch mitt batteri på mobil är lite knas också så jag hade typ 50% sen pratade jag med Simonsson i telen max 20min nu har jag bara 19% kvar.. Hmm.. Men äh det är inte som att det spelar så stor roll bara den inte dör innan jag hinner hem (alltså klockan 21:20) typ, hade varit skönt om den höll men det får vi väl se.

Jag har verkligen inget att berätta sen finns det ju inga bilder på denna data så kan typ inte ens slänga upp något. Mamma fick iaf biljett till melodifestivalen av mig och min bror i födelsedags pressent, hon blev riktigt glad!

Hoppas ni hade en mysig helg!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0