Snart "jul ledigt" :)

Idag är det sista dagen på 4a dagar känns såååå skönt! Men på måndag när jag sitter på denna stol igen då är julen över helt sjukt vad fort allt går, men då mina kära vänner är det bara 6 månder kvar till midsommar! :D Så tiden går fortare än man tror, helt klart!

Idag jobbar jag 10-18 vilket är skönt skulle gärna jobba denna tid varje dag, men min chef säger nej :(.. Efter jobbet idag ska jag bege mig till kista för att handla dom sista julklapparna och även lite saker till mig själv, det vill säga om pengarna räcker, får ju inte lön förens imorgon.. Efter det tänkte jag åka hem till Daniel och käka (tjockis) men Daniels mamma har sagt att hon ska göra mackaronilåda så jag bara måste äta där eftersom att jag tycker det är så himla gott (: .. Sen ska vi nog kolla på filmen Inception, vart så taggad när alla på jobbet prata om den tihi.



Dit ska jag idag, lär ju vara värsta jul kaoset!

//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0