December 17

Nu fungerar det som det ska på min data också äntligen! I onsdags så gjorde jag en liten inpuls grej jag har kollat på lite crosstrainers och så ringde jag på en i onsdags och den fanns kvar så efter jobbet åkte jag och köpt den med hjälp av Daniel och hans bil. Det var ett helvete måste jag säga eller det var inte enkelt att få in den där stora i bilen, men Daniel lyckades bra med det måste jag säga. Hem kom den ju och den verkar fungera fortfarande, har inte hunnit testa den ännu bara haha. Vi kom väl hem halv elva på kvällen så då testade jag den inte och på torsdags morgonen så gick jag upp klockan 8 för att tvätta håret och så sedan var det dags att dra då jag hade bokat tid för att gör naglar klockan 10 så det vart ingen träning då heller. Var iaf i solna centrum och gjorde naglar med lila glitter på, riktigt balla! Efter jobbet igår så åkt jag hem och fixa, packa trixa osv.. Efter det blev jag yr i huvudet och mådde dåligt så gick ut och la mig i soffan där mina päron satt och gav mig sällskap tills jag somnade. Vaknade sedan och gick in i mitt rum och sov där jag drömde helt sjuka drömmar. Sen ringde klockan 8:15 då gick jag upp gjorde mig klar och sedan begav jag mig till jobbet. Nu sitter jag här och har lunch om en timma sedan är det bara några timmar kvar och efter det är det julbord på jobbet som gäller, härligt!


Titta vilken sööööt!




//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0