Spruta var det ja

Idag så åkte jag iväg och tog sprutan det gick bra sved lite faktiskt och är lite ömm nu men det käns ganska lugnt än så länge! Hoppas det inte blir värre för det hade varit skönt att slippa få ont, har hört att så många andra fått ont av dessa sprutor så jag hoppas jag slipper. Sedan ringde även min förra chef så jag pappa åkte till solna så fick jag lite pengar så kanske klarar av någon mer dag denna månad iaf (: .. Sen drog vi och käka lunch på kina i sumpan, mycket gott! Sedan fick jag skjus till jobbet och här sitter jag nu. Dagen känns seg men för eller senare är klockan 21.00 iaf och då får jag gå hem, sedan fredag och helg! :D



Jag förstår inte om jag sparar en bild och sen testar att lägga in den på bloggen så går det inte, men om jag har sparat en bild för typ 2 veckor sen då går den att slänga upp.. Knas!


//T.Johansson


Kommentarer
Postat av: Emmz

Jaa den är riktigt fin.. Jag kan göra en helt ny design, så bilderna och allt blir utbytt ;)

2010-12-09 @ 20:02:30
URL: http://saralith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0