Tjugoåttonded december

Alltså jag var och skaffade nytt sl kort imorse eller fyllde på mitt iaf, det där är både dyrt o komplicerat haha. Jag gjorde säker fel hade nog tjänat på att göra annurlunda men nu vart det som det vart.. Jag fyllde på från första januari till sista mars för 1200kr. Men sen kom jag på att jag är ju borta två vekor i mars så jag förlorade ju på det men men jag orkade inte riktigt tänka.. Nu kan jag åka i 3 månader iaf och efter det så är det kört för då är jag 20år så då kommer det börja kosta skjortan! Kan inte ens åka på sommalovs kortet i sommar liksom haha.

Igår efter jobbet åkte jag hem käkade umgicks med päronen lite sedan började jag plocka lite i mitt rum tog hand om julkläder och testade saker jag fått osv. Men hann inte riktigt göra allt som var tänk då jag även tvättade min vinterjacka och hand tvättade mina tumvanatar som var riktigt smutsiga. Förde även över lite pengar till pappa men det var första gången så tror faktiskt inte riktigt att det gick rätt till så får se om han blir glad eller om jag blir fattig oh någon annan person som vi inte känner fick lite extra cash! Hahah. Efter det svängde jag förbi Felicia några timmar vi bara umgicks och snackade en massa, mysigt!

Idag efter jobbet skulle jag, Ebru och Felicia åka till bromma blocks då vi ville dit och kolla lite, men nu visar det sig att Felicia blivit sjuk och måste till läkaren men jag hoppas jag och idiot åker iaf. För jag måste byta storlek på en klänning jag fick i julklapp, den var lite stor tror jag att jag tycker så ska testa en mindre om de finns men är rädd att den kommer bli för tajt så det blir ett svårt val, me vi får se! (: Sen skulle det ju inte vara fel att hitta några nya snygga skor tihi.




Felicia, Jag, Ebru


// T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0