21 december

Inatt sov jag säkert bra men hade helt sjuka drömmar om mitt landställe och sen drömde jag om att jag fick massa kaniner, och då menar jag massa fick 7st. Sen vart dom dubbla antalet och jag ville inte ha dom egentligen men sen kunde jag ändå inte låta bli att ta hand om dom så jag köpa bur, mat, städa buren och grejer sen helt plötsligt var alla kaniner döda! Aja knas dröm, sen vaknade jag med värsta ont i vaderna då jag haft problem tidigare och det kom tydligen tbx så fort jag började träna igen tyvärr! Men det är bara strecha (stavning) så mycket jag bara kan så ska det nog gå iaf.. Snart julafton, inte långt kvar vad skönt. Idag ska jag nog försöka klä granen tror jag men det får vi se när jag kommer hem om det blir av tycker ju det är så tråkigt.. Imorgon måste jag köpa dom sista julklapparna har 3st kvar men hoppas jag hittar det jag tänkt mig.


Usch vilket tråkigt inlägg det blev nu! :P
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0