planer

Igår efter jobbet kom idiot och hämtade mig så åkte vi till bromma blocks då Felicia var hos läkaren, vi shoppade lite jag köpte en skin jacka i "ljusbrun" färg, ett par mörkblå jeans leggins och en kjol som jag aldrig riktigt testa ordentligt men vi får hoppas den är nice. Ebru köpte skit fina skor, en skjorta och ett linne sen var vi nöjda och glada fast lite hungriga så vi ringde Felicia som varit hos läkaren och fråga om vi skulle käka ihop och så blev det. Så vi åkte till Max i solna och käkade och bara umgicks mycket tevligt! När jag kom hem strax efter 9 så vet jag inte vad jag gjorde tiden bara gick och sen var det dags att sova.. Idag efter jobbet så ska Daniel komma till mig så får se vad vi hittar på men imorgon blir det nog en tripp föbi kista för att byta en julklapp och på kvällen ska jag träffa Simonsson bla för att köpa middag till nyår då vi ska käka middag hemma hos mig, mysigt!


       Jag, Mira och Lisa på nyår 08/09 tror jag, slitet haha!






//T.Johanssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0