Vilken helg!

Det är inte värsta grejen som hänt utan det är bara det att jag känner att det har varit en trevlig, kul och mysig helg! Har hunnit med ganska mycket och allt har bara varit enkelt och kul liksom. Men tyvärr så är jag ju lika dålig som vanligt på att ta bilder hade med mig kameran men lyckades aldrig komma ihåg att ta upp den för att ta bilder haha. 
Fredag:
efter jobbet så drog jag till solna C för att kolla lite innan jag skulle träffa tjejerna så då köpte jag en lite ball döskalle ring på gliter, gilla! Sedan tog jag bussen till sumpan träffade blomman så gick vi till Electra och tog en öl tills det att Ebru och Felicia dök upp då vart det middag med mycket snack. Efter någon timma begav vi oss därifrån fast vi viste inte alls vart vi skulle så det sluta med att vi gick av i fridhem och gick på viper haha, men måste säga att det är billig dricka och bra musik på dans golven. Så det enda negativa är väl att det typ inte är några äldre där det är väl mest 92or o 91or men vi hade kul iaf! Tack för en mysig kväll tjejer <3
Lördag: På morgonen så vart det bara att fixa sig och käka frukost för att sedan åka till Majen, hade bestämt att vi skulle ses vid tolv men jag och Daniel vart lite sena så vi kom väl vid halv 1 men det gjorde inget för då träffades vi och handla sen åkte vi hem till Majen där vi började att fixa degen för att sedan kunna baka lussebullar. Det var mycket trevligt att träffa henne och hennes Daniel igen det var ju så länge sen sist! Men vi bakade nog ända fram till 18:45 typ sen begav jag och Daniel oss hem så käkade vi sedan blev det lite ändrade planer så vi drog till Malin och bara umgicks och hade roligt med folket som var där.
Söndag: Vaknade upp hos Daniel lite försent kanske för sen fick jag stressa lite då jag skulle på släkt kalas då Olivia fyllde år. Vi käkade lite köttbullar typ sedan var det paket öppning och tårta sen satt vi bara där mätt och belåtna och snackade, mycket trevligt det med. Nu sitter jag här och får se vad denna kväll leder till men lite lugnt är ju aldrig fel det heller (: ..

Jag hallowen 2010


Här var det slitet party ;)


Me and Simonsson


Sommaren 07


Sista middagen med klassen 07




Ps. bilderna har inte något med helgen att göra hittade bara några bilder att lägga upp.
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0