-

Det vart tyvärr aldrig att träffa Simonsson klockan han bli för mycket, det är som vanligt den ena kan aldrig samtidigt som den andra, men vi har ju tele kontakt iaf, tack gud för det! Men igår efter att ha jobbat i täby centrum som gick ganska fort vilket var skönt, pappa kom även förbi så vi luncha ihop, mycket trevligt! :D Men efter det när jag kom hem så åkte jag in till stan och träffade mamma  vi shoppade lite jag köpte ett par skit snygga skor från Nilson, hoppas bara jag kommer använda dom oxå för dyra var dom haha.. Men vi gick om kring i stan till halv 8 ungefär det var oxå mycket trevligt sen åkte vi hem så träffade jag Felicia vi käka jordgubbar i mjölk, chokladboll och bara hade det trevligt. Sedan vart det hem gång för min del och upp och jobba idag inne på konteret skulle stans det gick bra, imorgon ska det också göras sen är det helt klart.


//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

visa skorna :D

2010-07-07 @ 18:01:04
URL: http://photobyminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0