Gårdagen + lite idag!

Efter att ha umgåts med Simonsson i telen, Felicia hängandes över mig (för att hon skulle noppa mina ögon bryn, jättefint vart det, tack!) och käkat fiskbullar i hummersås till lunch, mycket gott :D, så packade jag innan jag skulle ge mig iväg till jobbet för att sedan träffa Daniel. Vilken mening, men jag gillar det! På jobbet så kom även chefen och hälsa på men han verkade tycka att jag var okej med tanke på att han sa kom på måndag så får du schema. Får se vad det innebär sen på måndag! Efter jobbet där jag även käkade ris med lammspett och tzatziki mycket gott så åkte jag till husby för att träffa Daniel så stannade vi där och imorse kom en kompis Micke och hämta mig för han skulle ändå till min gård och hämta Minna sen skulle dom åka till terminalen för att hämta sina partners eller vad man nu säger haha. Och det passade mig perfekt att vara hemma vid kvart över nio för att käka frukost, packa klart eller lägga ner i väskan och så sedan vänta och stressa mina päron lite så vi kommer iväg någon gång.. Så nu ska jag fixa lite sen stressa dom så får vi se när vi kommer iväg, vi ska vara på hemmarö (skärgården) kl tolv vilket innebär att vi borde åkt kl:10.00 men de hände aldrig spec med tanken på att min mor precis gick till läkaren.. Men men det blir nog bra vi åker säkert inte förens halv tolv haha.

Neej nu har jag som vanligt bara skrivit onödiga saker men ni får ha det så toppen bra!
//T.Johansson

Ska se om jag hittar lite olika bilder som kan vara kul att lägga upp på allt och inget.



Detta var vårterminen i nian



Jag gillar vintern!



Hade tråkigt i bygghallen någon gång så tog en lite ball bild faktiskt!



Skolavslutningen i 9an 



Jag och Simonsson typ ägde!



Askersund 07, haha bästa bilden



Askersund 07, puss



Askersund 09, haha vi är alltid lika snygga vännen!



Askersund 09, sådär nu har vi vissat dom snyggaste bilderna på oss därifrån, det värsta är nog att det är sant! haha.



Denna brud saknar jag som f*n, snart får jag schema sen ska vi ses :D!



Bästa grannarna på landet!



Vi kämpade hårt på praktiken!



Världens bästa mamma.



Världens bästa pappa.



Haha, denna bild säger väl allt, du är bäst.



Detta var länge sen, 06 kanske.



Kul hade vi, det kan man inte förneka.



På landet 09, skolavslutning.



På landet 09, skolavslutning.



Någon måste ju ta tätten, haha.



Söta vi var!



Haha inte riktigt lika söta, men roliga är ni allt!



Neej nu måste denna ego brud röra sig.


//T.Johansson





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0