Ska träffa Simonsson :)

Till en början ska jag bara säga att jag tänkte lägga upp bild på skorna igår men han aldrig åkte med mamma till täby istället hon skulle köpa bikini och så, sen efer vi kom hem och jag käkat så gick jag över till Minna och kollade på fotbollen sedan hem och sov, sista dagen på jobbet var det idag!! :D
Men... Det blir nytt projekt 3 dagar nästa vecka från måndag till onsdag hoppas jag isf, men det är bra för det ger mig mer pengar.

Nu har jag varit hemma en timma kanske kört igång en tvätt och sutit vid datan ska träffa Simonsson i en timma snart det ska bli mys! Sen blir det väl hem och duscha och packa lite för imorgon vid 2 tiden åker vi till Daniels landställe i norrtälje, det ska bli mys! Imorgon på dagen ska jag, Felicia och Ebru ligga på ängarna och steka och snacka skit det ska bli kul! :D

Neeej nu ska jag ut och träffa Simonsson, här kommer en bild på skorna oxå! ;)




// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0