La bara till bilden för att det skulle se roligare ut ;)

Min helg har varit jättemysig och trevlig :), jag var ju ute i fredags det blev 107.5 (gamla huset) det var trevligt sällskap men krogen var inte den roligaste faktiskt så jag, Felicia och Alma drog väl vid halv 2 kanske medans Blomman stannade kvar med sin pojkvän o deras vänner. Lördagen så vaknade jag upp hos Daniel vi gick ut i det fina vädret och satt ett tag sedan gick vi till Lidel för att jag aldrig har handlat där så det skulle invigas, chek! Efter det eller det kanske var innan så svängde vi iaf förbi akalla gård och kollade på djuren och där fans det en kanin som hette Leif, haha! Stackare måste jag säga.. Men men sen vart det dricka läsk och käka nötter i solen på Daniels koloni, seden gick vi hem till Niklas där det var en del folk alla skulle kolla på fotbolls mathen. Efter det när folket gått hem var det bara jag o Daniel kvar så vi blev bjudna på middag där och det var mycket gott och trevligt :). Sen i söndags dorg vi in på redbull grejen i stan det var väl helt okej tror det mest var grabbarna som var inponerade ;).. Efter det såg vi på filmen farsan sen åkte jag hem och fixa lite träffade även Alma lite snabbt för att jag behövde fler papper till dagens arbete i nacka. Så idag har jag jobbat i nacka och nu sitter jag här ska försöka träffa simonsson efer maten får hoppas det inte blir allt för sent så vi inte hinner :(.. Vart klar med nacka intervjuverna idag så imorgon ska jag tydligen till täby och gör dom sista där sen är projektet slut och jag arbetslös :/.. Men men nu ska jag nog lägga mig och läsa lite i min bok som är ganska bra!





Undra om jag hittade något intressant haha!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0