Badat 8/6

Jag och Felicia hade det supermysigt på landet, tack för 2 underbara dagar!
På tisdag kväll blev vi tvungna att åka hem för Felicia hade planer på onsdagen och jag fick under tiden vi satt på landet ett samtal där dem undrade om jag kunde börja omgående med intervju bolaget ( ni vet från innebandy matcherna och så). Dom undrade om jag kunde börja jobba och intervju folk i solna C så jag började onsdag den 9/6 klockan 10-19 och det är så varje dag fram till söndag den 20/6. Så det blir några dagar till, kul men ändå lite jobbigt att stå upp och bara intervjua folk med samma fråger hela tiden. Men som jag alltid säger, det är pengar :).. Igår efter jobbet shoppade jag en sommar kläning och en tunn jacka, sen åkte jag till Daniel sedan hem på kvällen och då hade jag fått en canada goose väst :D (oäckta från Kina men den är skit snygg) sen var klockan för mycket så då vart det sova. Idag var det jobba som gällde sen åka och köpa present till Daniels lille syrra som fyller 18år nästa vecka, men har kalas på lördag. Imorgon blir det jobb sedan Almas mottagning. Lördag jobb sedan Daniels syrras 18års middag eller vad det är haha. Sen söndag jobba och komma hem och slänga mig i sängen och andas kanske haha.

Neej nu har jag saker att fixa, men juste jag och Felicia badade på landet oxå, skit kallt men måste göras liksom! :D
Ha det bra!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0