Borde sova..

Jag tog studenten i fredags och det var riktigt kul hela dagen vara bara så underbar och speciell man var med allt och alla det kändes så bra och tack så jättemycket alla som firade mig! <3

Var ju som sagt Champange frukost hos Kim, mycket trevligt sedan bar det av till skolan, där vi satt i den så kallade aulan en timma sen var det utspring där jag vart omkramade av min pappa, mamma, storebror, Simonsson, moster, hennes man och ena kusin det var riktigt kul! :D. Sen vart det flak vilket typ var helt sjukt kul och underbart! Tuben hem efter det, fan vad man lukta! haha. Duscha göra sig klar för att få gäster kl: 17.00 det var super trevligt med allt folk och jättegod mat måste jag säga mamma, tack! <3 Bra presenter fick jag också mycket nöjd! Efter det vart det "efter fest" hemma hos mig med släkt och kompisar och vid tolv typ drog vi till sumpan och drack öl, mysigt! Sen vart det hemgång då svängde jag och Daniel förbi i lokalen och fylle käka, skit gott haha! Sen vart det bara hem och somna skit trött var jag.  Toppen dag verkligen!!

Lördagen: Jag vaknade upp städade mitt rum lite och kolla alla paket och så igen sedan vart det att åka till stan och kolla på maraton och smaka på sthlm det var trevligt (: .. Efter det åkte jag hem till Simonsson där vi käkade middag och bara satt och snacka skit hela kvällen, super mysigt ! Tack för att du finns! <3

Söndag: Dammsög lägenheten sedan vart det ner på ängarna där var det massa folk och det var väldigt trevligt det med haha. Sen efter lite kladdkaka, skit snack, karusell och spel på lite saker så vart det hemgång och göra sig klar för att dra på Ebrus mottgning. Det var skit kul att äntligen få ha varit på en "turk" fest som man alltid hört snacka om, verkligen kul! Tur att man hade Fille och Blomman ibland när man dansa så man kunde garva lite med varandra för vi var lite sådär dåliga på alla danser haha!

Nu blir det sova och imorgon drar jag och Felicia till landet :).
Lägger upp några bilder från fredagen först:

Jag på morgonen


Några i klassen på väg till Kim



Grabbarna grus



Champange frukost



Sötaste (:



Vi tjejer i klassen



Oskar o Magnusson



Rickard o jag



Vi delar ut "klassens"



Så kunde resultatet bli



Hela klassen (:



Nu hoppar jag lite till mottgningen för dem andra bilderna fans inte på min kamera


nice guys



Gerej o Leffe



Lite släkt



Micke o Simonsson



Kusin barn



Simonsson o jag (:



Leta efter en sötare om du kan ;)



Dags för present öppning



Helt enkelt, tack för en toppen bra dag!


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0