Imorgon smäller det..

.. Eller jag tror det? Fast smälla kanske inte är så bra det heller haha. Men imorgon tar jag iaf studenten och det ska bli riktigt kul! Skit kul och underbart!  Jag hoppas bara på en super bra dag med mina nära och kära helt enkelt :).

Men idag har jag gjort mycket saker och har inte tid att sitta här längre faktiskt så nu är det bara att börja dammsuga hela lägenheten för mig, har inte lyckas göra det alla andra dagar jag har sagt att jag ska göra det ;) haha. Men nu finns det inget val för det ska vara gjort tills imorgon. Så nu blir det städa, käka, duscha, träffa Felicia o få en tröja sen är det nog sova som gäller tiden går ju fort liksom. Tur det haha.





Har ju inga studentbilder ännu men denna är väldigt sommrig iaf (:



// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0