Ingen skola.

Jag kom aldrig iväg till skolan det vart inte så för det var ingen som skulle dit. Så nu har jag diskat och messat hela klassen (hoppas jag) om hur fredagen ser ut så hoppas att alla kommer till Kim, det hade varit kul. Nu ska jag nog gå och handla frågan är bara vart.. Sen blir det nog hem och dammsuga hela lägenheten och ikväll blir det sista rissne gympan efter det när jag duschat så ska jag gå till Felicia som ska noppa mina ögon bryn sen ska vi sy till två tröjer som det står absolut studenten på, vi ska fixa till dom tröjerna lite. Nej nu ska jag nog röra mig! Vill ha Kina mat också, undra om pappa redan käkat lunch haha.






//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0