Öppna men stängde direkt.

Jag tänkte precis börja rens i min garderob så jag öppna dörrarna men stängde igen lika fort kan jag ju berätta! Jag ba såg hur många timmars arbete jag hade framför mig. Så då tänkte jag att vad fan från och med nästa vecka är jag arbetslös, då kan jag börja rens.. För det lär ju hända.. haha.. Idag jobbade jag och köpte även en tröja på stadium turkos färgad men den var ball, jag gillar de. Jag har typ inte råd att jobba i centrum har köpt en klänning, ett linne, en grå typ tun jacka, en bh, ballerina och turkos tröjan. Hmm.. Efter jobber så vart det käka sen träffade jag fille vi gick ute i sommar kvällen lite, sen fika o snacka skit, mys <3. Imrogon blir det jobba sen träffa Simonsson ett litet tag hoppas jag! Onsdag jobba sedan handla mat till midsommar och noppa ögonbrynen. Torsdag kommer jag nog inte orka jobba så då blir det packa och fixa för att sedan dra till Mickes landställer över midsommar och komma hem på söndagen, det ska bli kul!

 

Jag älskar dig!




Hoppas alla får en bra vecka och en härlig midsommar!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0