Packa var det ja..

Som vanligt så ligger jag efter fast klockan är inte så värst mycket ännu faktiskt ;), tacka gud för det!!
Neej men igår var vi och handlade allt inför midsommar vi är 8 pers som skulle vara med och dela på maten det kostade typ inte mer än 1200kr så det känns som vi glömt lite väl mycket men det märker vi väl när man sitter där på tynningö haha! Men idag efter jobbet slutade väl vid halv ett så drog jag till Ica maxi skulle handla korv som dom inte hade igår och inte idag heller så det blev korvbröd och kakor sedan förbi kontoret lämna papper och lite sånt. Tog bussen till prisxtra där dem hade 6 korv paket kvar så jag tog alla haha. Sen hem käkade lite efter det rakade jag min brors hår, det blev fint. Igår bakade även han och jag buller det var skit kul och dom blev galet goda, bageri nästa ;) haha. Men tillbacka till idag, nu ska jag försöka börja packa sedan duscha och fixa sen bär det av mot Mickes landställe!



Detta var midsommar för kanske 5år sedan, inte så bra på matte men tror jag precis gick ut 7an ;).
Detta är alltså på mitt landställe och såhär kan det se ut när männen sätter upp midsommar stången..







Hoppas alla får en toppenbra midsommar!
Pusss!
// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha vilken vacker bild! :P å stången var där i år igen ;)

2010-06-27 @ 16:29:19
URL: http://youcantspelldesrosiers.blogg.se/
Postat av: T.Johansson

Haha, jag vet lite kul! Jaså, det var bra att du åkte ut och kolla ;)

2010-06-28 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0