Jag höll vad jag lova om bilder denna gång..

Idag vart det jobba sedan hemgång och har faktiskt lyckas damma i mitt rum och dammsugit rummet så det känns bra och fräscht! Lite senare så träffade jag Simonsson och vi satt bara nere på ängarna och snackade massa skit och hade jättemysigt! I like!! Sen vart det hem och käka och nu tänkte jag faktiskt försöka lägga upp lite bilder både här o på face för tjejerna från midsommar tjatar om att dom vill ha bilderna på face oxå.. men men :).. Jag börjar här!



Det vart en del packing för alla



Emma vart lite instängd :P



När vi skulle lämna fast mark för att ta färjan till tynningö



En glad Jonas



En Ida o en Micke :)



En osminkad Tone och en fixad Anna ;)




Två glada grabbar



Rädda för mygg grabbar? Och en lite osocial Tone ;)






Emma och Niklas



En Daniel (:



Smile!



En taggad Thomas



Syskon kärlek ser jag! Men nu får det räcka med bilder från torsdagen..



Sugan på frukost ser jag.



Vi hade iaf tur med vädret



Vi gjorde två kransar oxå!



Skål!



Utsikt från min o Daniels stuga, Fint!



När vi precis kom ner till midsommar stången.



Ego mee!



Söta!



Här har vi några som inte var lika söta kanske ;) haha.



Lite fotboll innan maten blev det oxå..



Dom tre muskitörerna eller vad det nu heter ;)



Mys på bryggan (:



Niklas och Jonas skulle bada oxå innan maten vilket dom var duktiga och gjorde!



Grabbarna myser..



Men jag trängde mig emmellan xD



Jaadu ;)



Senare på kvällen






Party grabbar!! :D



Party Thomas!



Neej men någon måste faktiskt byta tröja! ;)



Det började regna så vi fixa pressening som tack så vi fortf kunde sitta ute!



Där kom cindierella oxå..



Daniel skulle åka vekbord (stavning) i våtdräckt!



Snart ut, duktig var han oxå!



Ego mee igen!



Sen vart de knebord för honom oxå



:D



Jonas skulle åka ring eller vad det heter ;)



Sen vart det kubb



Vi vann.. NÄSTAN!! haha!



Vi målade mig med kol från grillen ;)..



Fin bild bara..



Thomas vart lite femenin ;)..



:)



Grabbarna glada! :D



Mysig sista kväll på berget :)

Detta får även vara sista bilden även fast det finns sjukt många bilder som jag missat men orkar inte mer ;). Men nu är det några bilder iaf!!

Jag mår bra och är lycklig, hoppas dom flesta oxå är det! :)

// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha fina bildet :D vad var det där väldigt blåa ni drack? det såg spännande ut :P

2010-06-29 @ 11:55:27
URL: http://youcantspelldesrosiers.blogg.se/
Postat av: T.Johansson

Hahah, visst alltid lyckat :P.. Den heter isbjörnen ska vara någon blå dricka med vodka och sprite sedan krossad is så smakar den kanon bra! :D

2010-06-29 @ 21:52:16
Postat av: Anonym

härliga bilder gumman :D du är så söt

2010-07-04 @ 10:43:20
URL: http://photobyminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0