18:56

Nu har yttligare en helg gått :/, jag måste säga att jag tycker att helgerna går lite väl för fort men men snart är det säkert helg igen :). Jobbet igår gick sådär för min del jag var seg och är hängig så hade/har inte riktigt någon ork tyvärr..
När vi hade jobbat klart satt vi kvar och kollade på matchen och snacka skit det var trevligt! :)

Idag åkte jag och min mor till stan för att kolla på student klänning ville inte vara ute i sista minut som vanligt så vi tänkte att vi börjar kolla idag för att se lite vad som gäller.. Men efter bara två affärer var jag klar, vart nöjd med resultatet måste jag säga, en enkel klänning precis vad jag ville ha! :D Så nu är det bara det roliga med skor kvar för en ny vit bh och strumpebyxor köpte vi oxå idag så det är klart. Allt hänger under en stor svart plast säck i garderoben nu och väntar in den 4/6, helt underbart! (:

Nu blir det att ta det lugnt och vänta på maten sedan försöka göra sig klar för sängen, börjar nämligen praktiken imorgon så ska gå upp 05:25 det suger! Speciellt när man inte ens får pengar för det :/.. Men men..

Hoppas det är bra med er andra och att helgen varit mysig!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0