Fredag!

Äntligen fredag :), fast har iof inte haft så mycket i skolan denna vecka så har tagit det ganska lugnt. Men ändå har jag lyckats bli förkyld, gah jag hatar att vara förkyld!
Kom till skolan vid 9 och trodde jag hade lektion men nej tydligen inte :/, så vi hängde kvar ett tag i skolan för att få tiden att gå men det slutade med att jag, Majan och hennes Daniel åkte till sumpan o fika sen vart det hemgång för min del. Har försökt kolla på filmen Bolt men fick inte igång dvdn :/.
Nu väntar jag på att Felicia ska komma hit så blir det lite skit snack o en film från datan kankse :).
Jag får se hur kvällen lyder, är lite sugen på bio men vet inte vad jag orkar så vi får se..

Imorgon blir det iaf att jobba på hovet på djurgårdens hockey match, usch o fy men det är pengar sen har jag ju Felicia och Blomman med mig :D!

Hoppas det är bra med alla, ha en mysig helg!

// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Sandra

det var som fan! måste erkänna att du nog var bland de sista jag trodde skulle starta en blogg :P hehe har du jobbat på hovet länge? vad gör du där? puss

2010-03-19 @ 15:13:13
URL: http://youcantspelldesrosiers.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jaa det är nog många som är förvånade ;).

Njaa eller aså jag jobbar åt ett interjuvbolag som olika lag anställer så det är inte alltid på hovet det är fotbolls arenor och sånt oxå :).

Dina planer för helgen då?

Puss

2010-03-19 @ 19:38:02
Postat av: Sandra

Aha i see =) Igår var jag bara hemma, astrött och lite småsjuk, ikväll ska jag träffa Fredrik, men vet inte riktigt vad vi ska göra än. Dura? Puss

2010-03-20 @ 13:39:38
URL: http://youcantspelldesrosiers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha ojdå är du oxå lite småsjuk, är det förkylning och så eller? :/

Aha okej hoppas det var mysigt :).

Aa jag har precis skrivit på min blogg så du kan läsa :P.

Men du har inte så man kan kommentera på din bloggsida eller hur?

Puss

2010-03-21 @ 19:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0