helg!

Har inte blivit något skrivande denna vecka märker jag men direkt när jag kommit hem från praktiken har det typ blivit lite tele sen plugga eller bara plugga när jag kommit hem vid 5 tiden. Praktiken denna vecka vart ute i viksjö så det är en bit med buss, pendel och sedan buss igen innan man är framme vilket är lite segt så tidigt på morgonen. Men nu är en vecka avklarad! :) På fredagar är det skola som gäller och inte praktik så började 8 i imorse var tio min sen missade tuben (A), men sen var det prov som gällde när jag kom in och satt typ en timma vart helt chockad :O. Men det var så mycket att skriva det var psykoligi prov så får väl hoppas det gick okej. Tror jag kommer få komplitera något kanske men det blir nog muntligt isf om jag har tur ;).
Efter det drog jag till sumpan skulle till banken och sedan biblan för att kopiera lite CV men när jag kom hade inget öppnat ännu för jag var där innan tio så satt och vänta sedan kopierade jag och rörde mig till banken där självklart just idag så var det problem med hela systemet i hela stockholm så jag satt och vänta men tröttnade efter 20min. Då drog jag och köpte lunch på subway sedan hem för att käka (gott var det) och nu blir det ducsha :). Vid halv två blir det att åka till fridhem och möta Felicia vi ska lämna blod eller hon ska och jag fick inte för hade lite problem med blodet tydligen så dem ska göra mer prover på mig :/.. Sen kanske jag ska försöka få med henne till sollentuna centrum för att köpa mjukisbyxor (ett par jag vill ha finns just där) men jag vet att hon nog inte kan så blir väl själv eller kolla med någon annan ;). Sedan har jag inte så mycket planer för kvällen är iof lets dance final ikväll, heja Claudia! Imorgon kväll är det barnvakts jobb som gäller, så blir nog en lugn helg helt enkelt men det är nog vad jag behöver för att bli av med förkylningen!

Nej nu blir det att röra sig mot duschen men lär ju fastna lite till vid datan först ;).
Ha det bra!

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0