The day

Idag har jag bara tagit det lugnt även igår kväll som slutade hemma hos micke med han o Daniel för vi skulle kolla lets dance finalen men sen kom även Jonas, Hamad och Thomas så alla grabbarna började spela fifa och jag somna men det var väl lika bra det med tanke på att claudia ändå kom tvåa tyvärr. Det vart säng dags ganska tidigt för min del igår oxå var helt slut. Vaknade upp vid 9 ganska pigg så jag började kolla på bolt ;D, helt okej film lite söt haha. Sen väckte jag Daniel och vi gick upp och käka våfflor med hans syster Micaela, det var gott o trevligt.
Nu är jag hemma ska nog åka iväg med mamma till moster lite sen sollentuna centrum för att kolla på mjukisbyxorna (vart alltså inget igår för jag orkade aldrig) och sedan blir det att vara barnvakt ikväll.

Måste även säga grattis till simonsson, bra kämpat! :D

// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacktacktack! (:

2010-03-28 @ 14:45:47
Postat av: Emmz

Du har äntligen skaffat en blogg, fixar design åt dig så den bli snygg och härlig :D <3

2010-03-31 @ 15:29:02
URL: http://saralith.blogg.se/
Postat av: Tone

Jaa det är lite kul ska försöka bli bättre på att uppdatera oxå ;). Men jag tar gärna emot en snygg design som går i något lila om man får välja (A):D <3

2010-04-01 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0