-

Helgen har varit bra i fredags efter skolan träfffade jag Simonsson så åkte vi o sola sen så vart det prisxtra och efter det satt vi ute och snacka en massa jättemysigt men till slut så blev det lite väl kallt och regnigt så då skilldes vi åt och gick hem :).  Efter att jag städat lite i mitt rum så kom Daniel till mig och fixade lite med min data och nu fungerar äntligen min spotify igen :D <3!!! Sen kollade vi på någon film som gick på 5an lite knasig film men men sen vart det sova. På lördagen gjorde vi inte så mycket men vi kollade min cykel som jag tänkte börja använda den hade punka på bak hjulet så det sög ju. Vid tjugo i sju började jag jobba hos familjen som jag är barnvakt åt för föräldrarna skulle ha fest så det vart lite ändrade planer jag skulle vara köks personal på festen. Detta innebär att jag typ diska och plocka fram och plocka undan saker hela tiden men det var kul faktiskt, jag kan lätt göra det igen för pengar haha. Slutade strax efter halv ett tror jag då vart det att cykla (på min mors cykel) till Blomman där Felicia och Tiffy också befan sig så då kollade vi på någon skräck film och satt och snacka skit. Sen vart det hem gång så jag och Felicia cykla hem, jag skjusade henne (hoppas du inte har ont i rumpan idag tihi) sen vart det bingen på en gång. Idag blir det att städa lite, baka kanske, försöka klippa till min lug och fira mors dag (: ..


Nästa vecka:
Måndag: Göra naglar klockan 13.00 :D!!
Tisdag: Skolan sen får vi se.
Onsdag: Student lunch i skolan kl: 13.00 efter det ska vi ut och dricka någon öl med klassen sedan ska jag gå på studentmottagning.
Torsdag: Stress plock, fix och hjälpa päronen med allt som behövs.
Fredag: STUDENTEN! Detta innebär att vi ska ses hos Kim (en i min klass) och ha Champange frukost sen blir det skolan till halv elva så ska vi göra något med vår mentor sen halv tolv så springer vi ut, chansar på att det blir flak en timma efter typ, vid halv ett och i två timmar fram. Sen är det hem som gäller med dusch och göra sig i ordning inför mottagningen kl: 17.00 och kvällen är fortfarande väldigt oplanerad får se hur jag gör och vad jag gör (: ..
Lördag: Hmm kanske inte må så där jättebra sen blir det väl lite städa och sånt..
Söndag: Idiots (Ebrus) mottagning kommer inte ihåg vilken tid men vid 13.00 kan jag tänka mig :)..


Puss // T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0