Psykologi igen.

Sitter åter igen på denna lektion och ska försöka komma igång med arbetet men fastnar som vanligt på andra intressanta saker ;).

Igår var jag inte i skolan för det finns inte mycket att göra så jag var först hemma gick och köpte godis (A), sen åkte jag till kista på eftermiddagen och träffa Daniel han skulle köpa en skjorta som vart två stycken men fina var dem! Jag köpte två paket leggins (går alltid åt ), ett paraply (stavning) till min mor i mors dag present, alltså hon ville ha ett haha.. Sedan vart det glass ute i solen mys mys (: .. På kvällen åkte jag och handla lite med mina päron sen när vi var och handla så messa Felicia och sa att tjejerna skulle dricka öl i sumpan så hon o Ebru skulle mötats och åka till tjejerna i sumpan så då slutade det med att mina päron fick släppa av mig där så tog vi en öl och snacka lite skit bara, mycket trevligt. Sen vart det hem och sova!

Idag är det skola som gäller hela dagen med bygghall och allt, hoppas vi inte behöver vara där allt för länge ;). Efter det blir det att träffa Simonsson och sola sen kanske vi hittta på något ett tag om jag får bestämma tihi. Lite senare på kvällen så ska Daniel komma till mig så får vi se vad vi hittar på men han ska först och främst hjälpa mig med min data hemma som jag börjar dampa på nu! Inget fungerar som jag vill på den haha.

Hoppas alla får en jättemysig helg! Ps. Om en vecka exakt tar jag studenten tihi.
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0