23:25

Idag vaknade jag av klockan kl:10.00 det var skönt. Då var det var bara att göra sig klar för att åka till stan och träffa bror min för att vi skulle träna ihop i hans takewando lokal, han hade suttit ihop ett jobbigt men roligt pass som nog passade mig väldigt bra, men snacka om att jag var helt slut sen! Vi käkade sedan lunch ihop och umgicks lite sedan träffade jag Felicia hon var hemma hos mig för hon ville se rummet, för jag möblerade faktiskt igår iaf! När vi hade umgåts några timmar blev det hemgång för Felicias del och då kom Daniel till mig ist! (: Nu har även han åkt hem så nu ska jag göra mig klar för sängen, tänkte lägga upp bild på rummet före och efter, får se om det ser bra ut på bild..

Före:




Under tiden:




Klart: en sudig och en halv dålig bild måste jag säga, dåligt taget av mig.. Kanske tar om någon dag!






Godnatt!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0