Helg!

Nu är det snart lunch sedan är det 4 timmar kvar på jobbet sen är det helg! :D Jag är ju inte van med att vara ledig under helgen när jag jobbar, så detta känns väldigt skönt! Ikväll efter jobbet ska jag hem till Daniel för han har lovat middag men han säger inte vad det är så jag är väldigt nyfiken! ;) På lördagen är det köpa farsdags present som gäller sendan kanske träffa Simonsson och sedan är det middag hos familjen Erikssons somm gäller, så det blir nog en bra dag! På söndag vet jag inte riktigt vad som händer mer än att jag ska käka middag med familjen då vi firar farsdag med god mat, present och tårta!

Hoppas alla får en trevlig helg och glöm inte era pappor! :D
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0