Ullared var bra skit!

Har varit lite dålig på det här med att blogga, men det är ju inte så konstigt då jag varit i ullared över helgen. Åkte kl: 06:40 i lördags morse 5,5 timmars bilresa men det gick ganska fort och när vi väl var framme blev jag som ett litet barn! Alltså shit det fanns så mycket saker man bara gick och log och var verkligen inne i min egna lilla bubbla. Jag bara gick där och hade det bra! Jag trodde att butiken skulle vara större faktiskt men jag trodde det skulle finnas sämre saker än det som fanns. Så det var mindre än jag trodde men det fanns bättre och snyggare kläder än jag trodde, så vart riktigt nöjd! :D Jag gjorde av med mest pengar av oss 4a på ullared, jag handlade för 2900kr men när jag kom hem så undrar jag vad fan har jag köpt? Efter att jag packat upp påsarna så vart det typ inget kvar haha. Men det var skit skönt att komma bort ett tag!!

Jag tror jag har gjort mitt val nu, det var/är riktigt jobbigt för tror jag gör rätt men ändå fel.. Få hoppas det dyker upp fler chanser! 

Hoppas alla haft en bra och mysig helg!
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0