kalas!!! :D

Igår vart det lite jobb och fick även reda på att min restaurang läggs ner helt! TRÅKIGT!! :(
På eftermiddagen det träffade jag Simonsson vi chillade hemma hos henne, mysigt. Efter det blev det familje middag då även bror min kom hem så vi käkade tacos mycket trevligt sedan kom Ebru och hämta mig i så åkte vi hem till blomman där Felicia oxå var så kollade vi på filmen taken, sjukt bra!!! Sen blev det en del tjej snack innan vi åkte hem för att sova. Idag har jag varit i solna och lämnat nycklen till jobbet till en kille så hoppas den kom fram som den skulle nu, det var även 50% på vera moda butiken i solna så jag kom hem med en klänning och en tröja, gillar de! Efter det blev det kista där jag hade bestämmt träff med min Daniel så vi käkade, köpte present till Jonny och lite så. Nu har jag duschat och ska börja göra mig klar så vi lyckas vara hos Johnny i tid alltså kl 19.00 lycka till Tone och Felicia hahah!


Ha en trevlig kväll!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0