Snart iväg igen

Idag har jag varit och simmat med Ebru sedan blev det hemgång och när jag kom hem var min bror hemma så jag, han och pappa käkade lunch och satt och snacka, mycket trevligt. Nu har jag även impregnerat mina skor, får se hur det resultatet blir sen.. På jobbet så har vi självklart läsk, och när man serverar läsken från flaskan så måste man ju ta bort kapsylen.. I kapsylen så står det ibland olika saker endast i dom med coca cola det strå typ på danska och jag undrar varför! Förut så sparade vi kapsylerna om det kanske var någon tävling men nu står det typ saker i varje kapsyl, lite kul. Men undra varför liksom. tänk om det skulle vara någon tävling (: ..

Så här ser det ut iaf:

Grejen är den att det står ju helt sjuka saker oxå om ni läser dom haha..

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0