inte långt kvar..

Nu nu är det inte långt kvar till nyår, jul eller lucia det kommer gå fort och jag vet inte om det är bra eller dåligt.. Det är en mysig tid med alla stjärnor som lyser, folk som är glada, snö som fallar och en massa julmarknader och framför allt all mat och alla klappar som ska göras av med. Men det är en mysig period det säger jag inget om! Men tiden går lite för fort bara men men det finns väl en anledning till det. Innan dess ska min storebror flytta ut och jag måste då även byta rum, it sucks! Jag kommer sakna dig Leffe! Nog om allt sånt nu..
Idag har jag ringt körskole snubben igen men han svarar som vanligt att han ska ringa upp när han har sin kalender vi får väl se om det blir av denna gång. Till banken ska jag även lyckas ta mig idag innan jobbet men om jag klär på mig och går nu så borde jag hinna, hoppas!



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0