Nu är det iaf fredag

Jag har varit lite ledig i veckan och inte alls jobbat så mycket vilke har varit skönt men har iof inte fått något vettigt gjort ändå haha. Men idag börjar jag 3 och det är match vilket innebär att det kommer vara sjukt mycket att göra! Sen på kvällen får vi se vad som händer :), imorgon jobbar jag 12 till 4a sen blir det hem chilla och fixa sig för att sedan träffa Simonsson och förra och sen ska vi röra oss mot Jenny som fyller 20år! Söndag är jag LEDIG igen så då blir det chill sen kanske "kalas" för Daniels kompis Jenni som fyller 19 och efter det vara med Daniel. Sen vet jag inte något mera men det blir nog bra ska vi se.





Jag hoppas en vecka går väldigt fort hurru! <3


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0