Onsdag

Idag har jag mycket som ska ske men än så länge har jag först käkat frukost och pratat med min kära Simonsson sedan duschat, kört en tvätt och diskat har även precis hängt upp tvättten. Nu ska jag försöka ta tag i min garderob sedan är tanken att jag ska försöka hinna till kista och köpa mascara men lär aldrig hinna för vid 5 tiden ska jag träffa Felicia :). Imorgon är det övningsköra som gäller kl: 09.00 - 10.00 sedan är det lite ärenden som måste fixas innan jobbet. Och fredag är det väl flytt, packa fixa och sånt innan jobbet. Lördag Ikea och söndag jobba, denna vecka går den med.

En bild på gårdagens födelsedags barnet också:


(Jag har ingen bild på dig som du är helt ensam på förutom denna, jag letade faktiskt).
Men jag tycker det är en perfekt bild på dig min favo flickaa!
<3


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0