Sanrt blir det sova

Imorse så ringde jag Simonsson så var hon också i HB så då gjorde vi sällskap till solna vilket var mycket trevligt. Sedan blev det jobba för min del ända fram till 21.00 så nu sittter jag här ska nog sova snart. Imorgon fyller min underbara Felicia 19år, grattis i förskott hjärtat! Jag jobbar hel dag ända till 21.00 igen sen blir det nog hem träffa Fille lite sen sova för på onsdag är jag helt ledig måste typ börja tömma garderoben och plocka och fixa allt eftersom jag ska byta rum under helgen är tanken. På torsdag jobbar jag från 15.00 så då blir de nog bara en forsättning på plock och fix, fredag jobbar jag kväll också sen på lördag har jag tagit ledigt för att åka med familjen till ikea och köpa saker min bror behöver och saker jag behöver. Måste även klippa mig i veckan!!!!




Sommar känsla på detta :D


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0