Sova var det ja..

Idag har jag lunchat med min bror och far, mycket mysigt. Sedan vart det att svänga förbi kista och göra av med lite för mycket pengar, men det var/är det värt :).  Åkte sedan direkt till jobbet i solna och det har flytit på, efter det gick jag hem och träffa Felicia och Märta som var här vi kollade på baksmällan, skitkul film! Nu borde jag sova och ska nog göra mig klar för sängen nu (: .. Idag (kl.00.26) ska jag jobba från halv elva till 18.00 sedan träffa Daniel, får se vad vi hittar på men något roligt blir det ju eftersom vi varit tillsammans ett år idag!! :D <3 09.09.09 är datumet lite ballt när man skriver det ju!

Du är underbarast min älskling <3



// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis :D

2010-09-09 @ 09:59:19
Postat av: Emmz

Åhhh, GRATTIS till er båda!! Ni är så söta vet du om det? Önskar er alla lycka!! <3<3<3

2010-09-17 @ 00:51:34
URL: http://saralith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0