020811

Shit vad tiden går fort det är ju helt sjukt! Det är egentligen både possitivt och lite negaivt, det possitiva är att man har saker att göra så dagarna går och det händer alltid något nytt varje dag. Det negativa enligt mig är att jag blir äldre haha! När jag var mellan 16-18år shit vad livet var mycket lättare då! Eller det kanske det inte var men att stanna som 18åring det hade varit det absolut bästa enligt mig :D. Men nu är jag 20 o ett halvt och sitter i min säng o skriver onödiga saker igen haha.

Jag är iaf ledig idag och imorgon så blir nog landet idag med päronen! Skulle behöva sola, shoppa, träna, träffa mina älskade vänner, sova och ja kanske bara chilla lite men det kommer ;).

Nu ska  jag käka frukost, sedan packa och stressa päronen lite tihi!



Puss hej!
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0