Nu är det slut!

Det är både jobbigt men ändå skönt, nu har jag slutat på jobbet. Känns bra och framför allt skönt att slippa jobba dom där helgerna!! Men nu har jag ju inget jobb det är den segaste biten! Men det får väl lösa sig måste börja söka jobb men ska nog få vara  ledig idag iaf! :)

Igår var vi ute med jobbet eftersom det var min sista dag, mycket trevligt! Vi var på piren ett ställe i kristineberg, mycket fin och god mat! Bra service hade dom oxå! Mina kollegor var jätte söta, dom hade köpt en present till mig som bestod av Beach House (ett mycket fint säng klädes märke) det ä sååååå skön kvaite och lila färg, åhhh jag älskar det! Jag gick omkring och snackad om att jag ville köpa det, vlket jag aldrig gjorde sen så ger dom mig det, jättegullig! Tack allihopa! :)

Nu har jag varit vaken drygt en timma, idag blir det mest lite fix med saker som jag aldirg tagit tag i och kanske tvättstugan, om den är ledig. Får se hur kvällen blir, idiot tycker vi ska gå ut men jag röstar för helgen ;).


Ha det bäst!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0